Specjalista GoogleAds – ile zarabia i od czego to zależy?

Specjalista GoogleAds – ile zarabia i od czego to zależy?

Marketing internetowy to obecnie bardzo ważna część w prowadzeniu biznesu online. Najlepsi specjaliści od różnorodnych platform reklamowych są bardzo często wręcz rozchwytywani na rynku pracy. Część z nich pracuje jednak na własnej działalności, a pozostała część zajmuje stanowiska w małych firmach bądź ogromnych korporacjach. Osoby, które rozważają pracę w tej branży, często zastanawiają się, jak dokładnie wyglądają zarobki specjalistów od marketingu internetowego. Sprawdź razem z nami, czy specjalista GoogleAds to lukratywny zawód na przyszłość!


Zarobki zależne od umiejętności

Zanim przejdziemy do konkretnych kwot, które może uzyskać osoba pracująca jako specjalista GoogleAds, musimy sobie powiedzieć co nie co o umiejętnościach. Otóż jak w każdej branży, tak samo i w branży internetowej, sporo zależy od umiejętności danej osoby. Oczywistym jest, że im większą wiedzą będzie dana osoba posiadała, tym większych korzyści można oczekiwać od jej pracy. To oczywiście automatycznie przekłada się na pożądanie danej osoby na rynku, a to wszystko ma bezpośredni wpływ na zarobki.

W przypadku specjalisty GoogleAds można wyróżnić kilka etapów kariery. Osoba, która posiada wiedzę teoretyczną, jednak nie do końca może jeszcze się pochwalić jakimiś większymi wynikami, to z pewnością musi jeszcze wiele się nauczyć. Dopiero praktyka w tym zawodzie czyni z nas prawdziwych fachowców, szczególnie, że trendy w internecie ulegają szybkim oraz dynamicznym zmianom. To sprawia, że osoba chcąca uzyskać konkretne wyniki w branży marketingu internetowego, musi na bieżąco śledzić wszelkie niezbędne nowinki z branże. Jest to niezbędne, aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty swoich działań.

Zobacz także:


Rozwijaj się, zbieraj doświadczenie i zwiększa kompetencje!

Osoba, która na poważnie myśli o zawodzie specjalisty GooglaAds, powinna od samego początku poświęcać dużą ilość czasu na swój rozwój w tej dziedzinie. Pomocne z pewnością może okazać się także zdobywanie kontaktów oraz zawieranie nowych znajomości, dzięki czemu lukratywne oferty mogą pojawiać się cyklicznie. Jednak przede wszystkim należy kłaść ogromny nacisk na rozwój we własnym zakresie.

Obecnie mamy ogromne możliwości rozwojowe. Ogromna ilość dostępnych kursów w internecie sprawia, że poświęcając jedynie swój czas oraz przeznaczając trochę pieniędzy, możemy posiąść praktycznie wiedzę na każdy temat. Nieograniczona wiedza i możliwość bycia specjalistą w czym tylko chcemy – to właśnie możliwości internetu w dobie XXI. wieku. 

Specjalista GoogleAds wraz z rozwojem swoich umiejętności może liczyć na coraz poważniejsze zlecenia. Ponadto, regularne zwiększanie swojej efektywności oraz osiąganie lepszych efektów, które dodatkowo można udokumentować na wykresach i w liczbach, stanowią odpowiednią kartę przetargową, aby poprosić o podwyżkę lub regularnie zwiększać swoją marżę za wykonywane usługi.

W przypadku prowadzenia działalności o pracę możemy po prostu zwiększyć koszt wykonywanych usług. Należy to robić jednak w pełni przemyślanie, gdy ugruntuje już swoją pozycję na rynku i zdobędziemy renomę w środowisku. Natomiast w przypadku pracy na etacie, możemy upomnieć się o podwyżkę lub o dodatkowe premie, które nagradzał by nas za osiągane wyniki. Należy jednak pamiętać, aby wszelkie decyzje poparte były konkretnymi wynikami. Im lepsze wyniki, tym większych zarobków możemy oczekiwać!


Ile zarabia specjalista GoogleAds?

Ok, a więc powyżej niejako określiliśmy sobie już jakie aspekty mają znaczenie w przypadku wysokości zarobków specjalisty Google Ads. Teraz możemy przejść do najważniejszej części tego tekstu, a więc zobrazowania sobie tego wszystkiego. W praktyce zarobki specjalistów Google Ads ów mogą sięgać bardzo wysokich kwot. Nie tak dawno, na jednym z popularnych portali przedsiębiorczych pojawił się wpis, w którym można było znaleźć informacje, że jedna z firm zapłaciła swojemu specjaliście na początku 2020 roku aż 38.500 złotych. Jest to kwota za jeden miesiąc pracy. Brzmi świetnie prawda?

Jednak trzeba mieć na uwadze, że nie zawsze jest tak kolorowo, a wysokie wynagrodzenia mogą zdarzać się jedynie jednorazowo. Schodząc nieco na ziemię oraz uśredniając nieco zarobki, należy zaznaczyć, że początkujący specjalista GoogleAds zarabia średnio około 3200 zł. Minimalna wypłata takiego początkującego pracownika wynosi około 2600 zł. Natomiast najwyższa wypłata może sięgać nawet ponad 10 000 zł, a zależy to od wyników, od naszego systemu wynagrodzeń, prowizji, premii oraz rozliczeń.

Mówi się, że po roku pracy w danej firmie, można wejść już na kolejny poziom i zarabiać minimalnie około 3300 zł, a średnio nawet 6000 zł. Jednak wejście na kolejny poziom wymaga od nas zarówno posiadania odpowiedniej wiedzy pod kątem SEO, jak i obycia zawodowego w branży. W przypadku specjalistów GoogleAds, którzy są już cenieni w branży, mają odpowiednią renomę oraz współpracują z dużymi markami nad wielkimi reklamami, to zarobki mogą się wahać w granicach 6 000 – 40 000 zł.

Jak więc widać, branża marketingowa online rozwija się dosyć dynamicznie. Zarobki w zawodzie specjalisty GoogleAds są bardzo kuszące, jednak zapewne nie każdy osiągnie poziom ekspercki. Mimo wszystko, specjalista ds. GoogleAds to zawód, który ma świetlaną przyszłość przed sobą, przez co z pewnością należy poważnie rozważyć kształcenie się w tym kierunku.

angielski

Comments are closed.